
Αχ, κυρία Υπουργέ μου, θερμά σας ευχαριστώ!
Το περίμενα χρόνια, αγωνιούσα, αλλά να που ήρθε στην κατάλληλη στιγμή.
Επιτέλους, οι μαθητές θα πάψουν να είναι παπαγάλοι. Γιατί; Μα, θα κάνουν εργασίες ομαδικές 2 φορές το χρόνο και θα τις βάζουν στο διαδίκτυο, για να μην τους τις κλέβουν!
Και τα φροντιστήρια θα καταργηθούν, γιατί τώρα θα μετράνε και οι επιδόσεις στο λύκειο, σε όλες τις τάξεις. Και ακόμη κι όταν θα μπαίνουν στο πανεπιστήμιο, πάλι θα δίνουν εξετάσεις για το πανεπιστήμιο!
Και αυτό το Νέο Λύκειο θα έχει 3 κατευθύνσεις, ενώ το παλιό είχε τρεις και θα αρχίζουν από τη Β΄Λυκείου, ενώ μέχρι τώρα άρχιζαν από τη Β΄Λυκείου.
Και τα παιδιά θα έχουν ελεύθερο χρόνο, γιατί τώρα τα μαθήματα θα μειωθούν και θα αυξηθούν μόνο οι ώρες των όσων απομείνουν.
Και θα είναι πιο μορφωμένα τα παιδιά, γιατί θα κάνουν μαθήματα μεγάλης εξειδίκευσης στο λύκειο, που ως γνωστόν προάγουν τη γενική παιδεία.
Α, και όλα αυτά πολύ αντικειμενικά και αδιάβλητα θα είναι, γιατί, ως γνωστόν, στα σχολεία και στα πανεπιστήμια δεν υπάρχουν παρά αδέκαστοι και αδιάβλητοι δάσκαλοι.
Το μυστικό για να τα καταλάβεις όλα αυτά με τη μία είναι εκείνο το καινούριο μάθημα που βάλατε στο Λύκειο, η Λογική. Μόλις μας το φέρατε, αμέσως έλαμψε ο νους μας και είδαμε το φως της γνώσης.
Διατελούμε ευγνώμονες