Να θες να κάνεις το μπάνιο σου και να μην σ' αφήνουν ήσυχη αυτοί οι παπαράτσι.
Εντάξει, ξέρω, ζηλεύεις εσύ τώρα. Τι απ' όλα πιο πολύ; Την ιδιωτική πισίνα; Το αδιάβροχο μαγιό ή που μπορούμε να κολυμπάμε και το χειμώνα;
Έλα, μια ιδέα είναι, βούτα!
Ψοφίμι! Δεν τολμάς. Μείνε στεγνή να τραβάς φωτογραφίες!
"Θα μείνεις πάντα ιδανικός κι ανάξιος εραστής..."
Εκτός αν ξέρεις και στη στεριά να κλέβεις την παράσταση!
ΥΓ: Ποιος καλός αναγνώστης/τρια μπορεί να γράψει σωστά το ΙΟΑΝΙΣΟΣΦΙΛΙΣΠΟΣΟΜΑΛΟΝΤΑΧΙΝΟΣ,μια που το έφερε η περίσταση; (Οι φιλόλογοι εξαιρούνται.)