Showing posts with label έθιμα. Show all posts
Showing posts with label έθιμα. Show all posts

Tuesday, December 30, 2008

Η βασιλόπιτα που έφτιαξα ΜΟΝΗ μου.



Πέρυσι τέτοιες μέρες σας έδωσα τη συνταγή της βασιλόπιτας της γιαγιάς μου, σας την έδειξα σε φωτογραφία,την κέρασα και σε έναν άπιστο Θωμά από σας, έστω και μπαγιάτικη, αλλά μόνο τη διεύθυνση του ζαχαροπλαστείου που την "αγόρασα" δεν μου ζητήσατε!
Αυτή τη φορά έχει πριν και μετά! Να δούμε τι θα πείτε τώρα!
Και...ναι η χρονολογία πήγε μισή μισή.
Εντάξει...με τρομάζουν οι αριθμοί ή τους τρομάζω.

Μια γλυκειά, ζουμερή, αφράτη, μυρωδάτη και νόστιμη χρονιά σε όλους σας, με ή χωρίς νόμισμα.

Με τον Μάνο Λοΐζο, το 1979

  Στον Άη Γιώργη στου Φαράλη, είδα το Μάνο Λοΐζο, τον Απρίλιο του 1979. Ήταν Δευτέρα του Πάσχα και είχε έρθει με την παρέα του Γιώργου του Δ...