Friday, December 24, 2010

I have a christmas dream






Ποια μπορεί να είναι η ιδανική χριστουγεννιάτικη εικόνα; Δέντρο, κάλαντα, γλυκά, δώρα, οικογένεια και φίλοι γύρω από ένα γιορτινό τραπέζι; Όχι, για μένα. Εμένα ο χριστουγεννιάτικος παράδεισός μου είναι ένα μοναστήρι ψηλά στο βουνό, μια μισοσκότεινη εκκλησιά και δυο καλόγεροι στα ψαλτήρια. Μια σόμπα σπάει την πρωινή παγωνιά και κάτω από το στασίδι μου μια γατούλα ξεχασμένη νανουρίζεται μακάρια από τις ψαλμωδίες. Μαζί, δεξιά κι αριστερά μου στα στασίδια, νανουρίζονται και δυο κορίτσια αγουροξυπνημένα, το ένα το ξύπνησα εγώ(προσπάθησα τουλάχιστον)με το «Η Παρθένος σήμερον» για εγερτήριο.
Ελπίζω τα δυο αγγελούδια που ταξιδεύουν τώρα με το Πηνελόπη να μου χαρίσουν μια ακόμα ειδυλλιακή χριστουγεννιάτικη στιγμή.
Αυτή τη φορά λέω να αλλάξω ρεπερτόριο πρωινού εγερτηρίου.
Πώς σας φαίνεται το «silent night», κορίτσια;

Kαλά Χριστούγεννα, φίλοι μου, όποιο κι αν είναι το δικό σας "σενάριο". Αρκεί να έχει αγαπημένους ανθρώπους μέσα του.

26 comments:

dreamteamk9 said...

Καλή Χρονιά, Γυριστρούλα, με υγεία και θετική διάθεση!

meril said...

Ευχές νεραϊδένια μου...
ευχές πολλές για τα Χριστούγεννα των ονείρων σου
................................
Μακάρι να τα ζήσεις
αλλά σε κάθε περίπτωση οι άνθρωποί σου-καλώς να δεχτείς κι όσους περιμένεις-θα ναι εκεί κι όλα θα ναι ζεστά ζεστά

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

gyristroula2 said...

Ευχαριστώ πολύ, Παναγιώτα, κι εσύ να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου.

gyristroula2 said...

μεριλού μου,
σε ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ να έχεις γύρω σου αγαπημένα πρόσωπα και να περνάς όμορφα.

Χαρ. Αλβερτος said...

I HAVE A CHRISTMAS DREAM TOO!
LET EVERYBODY HAVE A CHRISTMAS DREAM!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

gyristroula2 said...

Tαξιδευτή μου, σε ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένος με τους αγαπημένους σου.

οι μαθητές του Γ3 και Γ4 said...

Καλά Χριστούγεννα Αναστασία!Να περάσεις ωραία στις γιορτές και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

δήμητρα♥♥♥q said...

Χρόνια σου πολλά. Με ευτυχία, υγεία και χαρά. Με πολλή αγάπη. Με όνειρα που εκπληρώνονται -χριστουγεννιάτικα ή μη- και με σενάρια που φωτίζουν τη ζωή.
Πολλά φιλιά.

Θετική vs Θεωρητική said...

Καλά Χριστούγεννα με μπόλικη χρυσόσκονη και δωράκιααααααααα! ^_^


-Θετική

Βραχονησίδα said...

Καλά και γλυκά Χριστούγεννα όπως τα ονειρεύεσαι!

loyk said...

Xρόνια πολλά γυριστρούλα...
με υγεία και ζέστη στη καρδιά...

Διονύσης Μάνεσης said...

( Μπα, δε σηκώνει πρωτοτυπίες..): Πολλή πολλή αγάπη. Χρόνια πολλά.

dimitris said...

Ανεστασια χρονια σας πολλα, με υγεια, χαρα και σχεδια, στο τσακ το αφησανε το Πηνελοπη, οποτε ανημερα θα τα πιειτε, εβιβα...

gyristroula2 said...

Τώρα μπορώ να πω χρόνια πολλά στη Σταματία, Παναγιώτα! Μα, σας μπερδεύω συνέχεια εσάς τις δυο, μήπως έχετε κάτι κοινό;:))

gyristroula2 said...

Δήμητρα, χρόνια πολλά επίσης! Να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου. Ευχές και στον άνδρα σου. Φιλιά!

gyristroula2 said...

Καλέ, τι παιχνιδιάρικο προφίλ! Άκου θετική vs θεωρητική. Προαιώνιες αντιπαραθέσεις σκαλίζετε. Και πολύ γοητευτικές! Χρόνια πολλά και πάντα εμπνευσμένα.

gyristroula2 said...

Βραχονησίδα μου, χρόνια πολλά επίσης! Το christmas dream μου εκπληρώθηκε ήδη. Ήταν πολύ ωραία και φέτος. Φιλιά και ευχές στο άλλο σου μισό.

gyristroula2 said...

Λουκά μου, επίσης χρόνια πολλά, να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

gyristroula2 said...

Διονύση μου, ούτε εγώ θα πρωτοτυπήσω. Την αγάπη μου και τις καλύτερες ευχές μου.

gyristroula2 said...

Δημήτρη, παραλίγο να μην έρθει και μια χαρά καιρό έχει. Χρόνια πολλά σε όλους σας,συν γυναιξί τέκνοις και φοιβάκω.

Λορελάη said...

Πρέπει να είναι υπέροχη αυτή η λειτουργία..

Χρόνια πολλά γλυκιά μου σ' εσένα και τους αγαπημένους σου! :)

sgouro said...

όχι πως το χεις "κλέψει" λίγο το σενάριο από το "Στον Χριστό στο Κάστρο"...παπαδιαμαντίζουμε λίγο;
Εύγε γυριστρούλα!!!γι'αυτό σ' αγαπάω!!!
Καλά Χριστούγεννα...

gyristroula2 said...

Ήταν πολύ όμορφα και φέτος, λορελάη. Εύχομαι να αληθεύουν και τα δικά σου όνειρα και να... επωφελούμαστε κι εμείς.

gyristroula2 said...

σγουράκι, το ξέρεις το μοναστήρι. Εγώ δεν έκλεψα τίποτα, αυτό είναι παπαδιαμαντικό, ακόμα και αυτά τα καλοκαιρινά χριστούγεννα.

Eva Neocleous said...

Γυριστρούλα μου,
το δικό σου "σενάριο" ήταν το πιο όμορφο...
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!

gyristroula2 said...

Ευχαριστώ πολύ, Εύα!
Κι εσύ να υποδεχτείς τον καινούριο χρόνο χαρούμενη κι ευτυχισμένη! Και να συνεχίσεις έτσι!

Cyber Sex

  Όταν πρωτομπήκε στο ίντερνετ, εκεί στα μισά της τελευταίας δεκαετίας του προηγούμενου αιώνα, σκέφτηκε ότι είχε μια ωραία ευκαιρία να βελτι...