Showing posts with label χικμέτ. Show all posts
Showing posts with label χικμέτ. Show all posts

Saturday, November 21, 2009

Να μην το ξεχάσω


Σήμερα θέλω μόνο να σας θυμίσω αυτό: "Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει..."

Υπογραφή:

Friday, June 20, 2008

Η πιο όμορφη θάλασσα

Ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, μια από τις πιο ωραίες "συναντήσεις" ποίησης, μουσικής, λαών.
Να το λέτε κάθε φορά μέσα σας σαν προσευχή, όταν μπαίνετε σε μια καινούρια θάλασσα...

Με τον Μάνο Λοΐζο, το 1979

  Στον Άη Γιώργη στου Φαράλη, είδα το Μάνο Λοΐζο, τον Απρίλιο του 1979. Ήταν Δευτέρα του Πάσχα και είχε έρθει με την παρέα του Γιώργου του Δ...