Wednesday, April 15, 2009

Καλή Ανάσταση, φίλοι μου!


Μετά τη βασιλόπιττα και τη μεγάλη της επιτυχία, εντός και εκτός διαδικτύου, να και μια γεύση από σπιτικό τσουρέκι (Σπιτικό, είπαμε, Γιώργο, άλλωστε, φαίνεται από το σουσάμι, δεν βάζουν σουσάμι στα τσουρέκια του εμπορίου.)
Να προλάβω το ερώτημα: Δεν έχει κόκκινο αυγό, γιατί το "καθίζει", όπως έλεγε η γιαγιά μου κι όχι γιατί δεν μου πέτυχαν. Εντάξει, δεν θα γίνουν τόσο καλά, όσο εκείνα τα...οικολογικά της Θεσσαλονίκης, αλλά κάτι θα κάνουμε!
Η συνταγή είναι...πειραγμένη, αφού η παράδοση της οικογένειας ήθελε τα τσουρέκια να γίνονται για το Φουντούκο, όπως έλεγε ο παππούς μου. Φουντούκος ήταν το εκάστοτε σκυλί που κληρονομούσε το όνομα, μαζί με το προνόμιο να απολαμβάνει τα αποτυχημένα γλυκά. (Μάλλον από ζάχαρο θα πήγαιναν τα σκυλιά σ' αυτό το σπίτι...)
Όσοι υποθέσουν ότι ο Μπράντο και ο Τζο θα πάθουν επίσης ζάχαρο, δεν έχουν δοκιμάσει το τσουρέκι και πρέπει κάτι να κάνουν γι' αυτό.
Θέλω τώρα να ευχηθώ στους αγαπημένους μου φίλους:
Γιώργο και βραχονησιδάκι, πάντα το περυσινό Πάσχα, θα είναι το καλύτερο, μέχρι το επόμενο που θα είμαστε μαζί. Λορελάη, το δικό σου κόκκινο είναι το πιο ευφρόσυνο που έχω δει. Θερσίτη, εσύ θα καρτερείς πάντα την αληθινή ανάσταση, ασυμβίβαστος και απροσκύνητος. Μεριλού, εσύ με τις ιστορίες σου με ξανάκανες ένα εκστατικό παιδί που περιμένει το θαύμα, εκεί που όλοι έχουν παραιτηθεί. Νdn, ξενιτεμένο μου, αντιπροσωπεύεις μια κρυφή ελπίδα κι ένα κρυφό καμάρι για μένα, για μας. vagnes, η Ήπειρος είναι ο πιο ταιριαστός τόπος για το Πάσχα, πουθενά αλλού δεν ένιωσα έτσι τη μαγεία του. Έτσι και η παρουσία σου εδώ φέρει αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τόπου σου, χωρίς να το επιδιώκεις ή να το συνειδητοποιείς. Μαράκι μου, καλό κουράγιο, πάμε πια στην τελική ευθεία. Αθανασία και Χρύσα, κι όλα τα "δικά μου" παιδιά, να χαίρεστε τις μέρες της σχόλης και να αποθηκεύετε θετική ενέργεια.
Διονύση, συνέχισε να μου δείχνεις θάματα και μάγια, αλαφροίσκιωτε!
Κωστή, ακριβοθώρητε συνάδελφε από την Κρήτη, πάντα περιμένουμε τις αναρτήσεις σου με ανυπομονησία. Αννούλα, πατριωτάκι, πρόσεχε τα σμπάρα και τις κάνες. Αφού δεν μπορούμε να είμαστε στο νησί γειτόνισσες, ας είμαστε τουλάχιστον στην μπλογκογειτονιά.
Εύχομαι και σε όλους τους αναγνώστες μου, γνωστούς και αγνώστους, καλή Ανάσταση, ό,τι κι αν σημαίνει γι' αυτούς αυτή η ευχή.

(Και τέλος, στον πιο αγαπημένο μου ποδηλάτη, που σιωπηλά με διαβάζει όλο αυτό τον καιρό, εύχομαι φωτεινές, γεμάτες αγάπη και χαρά διαδρομές εκεί στους πρόποδες του μαγικού βουνού του.)

17 comments:

meril said...

Είχα κι εγώ μια κρυφή ελπίδα για το τσουρέκι αλλά φρούδα η ρημάδα...

Γυριστρούλα μου έχεις έναν τρόπο να με κάνεις λυώμα και δεν μπορώ να πω παρά μέχρι ν' ανταμωθούμε οι στιγμές σου να ναι όλες μία και μία ξεχωριστές χάντρες πολύτιμες στο κομπολόι της ζωής.
Για τους αγαπημένους σου ευχές πολλές

giorgos_st said...

Θέλω να γίνω Φουντούκος Θέλω να γίνω Φουντούκος Θέλω να γίνω Φουντούκος Θέλω να γίνω Φουντούκος Θέλω να γίνω Φουντούκος...(που πάει να πεί να έχω δικαιώματα στο τσουρέκι σου)

loyk said...

Χρονια πολλα Γυριστρουλα.
Καλο Πασχα.
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ

Boul_boul said...

Μυρίζει τσουρέκι! Να κόψω ένα κομμάτι;
Θα μείνω λίγο στο νησί, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Καλή Ανάσταση (υπέροχη δεν είναι αυτή η ευχή;)

Θερσίτης said...

Μεγάλη μας τιμή οι ευχές από τη μαγείρισσα της παρέας. Αν και για το τσουρέκι πήρα μέιλ ότι είναι του εμπορίου. Αν δε δοκιμάσουμε, δεν πιστεύουμε. Να είστε καλά. Η επιστολή από Άι-Στράτη μια θλιβερή ιστορία που πρέπει να μας κάνει πάντα να αγριεύουμε.

NdN said...

Γυριστρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Να περάσεις καλά με την οικογένεια σου το Πάσχα, να ξεκουραστείς και καποια στιγμή ελπίζω να έρθω για να γευτώ και από κοντά τις λιχουδιές που ετοιμάζεις.

Καλό βράδυ!

gyristroula2 said...

μεριλού, τι ελπίδα εννοείς; Και γιατί είναι φρούδη παρακαλώ;
Να περάσεις όμορφα, μικρή μου.
Γιώργο, γιατί Φουντούκος, είναι αποτυχημένο το τσουρέκι μου; :((
Αν και...κάτι ξέρετε κι εσείς εκεί πάνω από τσουρέκια.
Loyk, ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου ειδικά αυτές τις μέρες των διακοπών.
boul boulάκι, είσαι η μόνη που μπορεί να δοκιμάσει αυτό το τσουρέκι και πολλά άλλα. Σε περιμένω! (Θα έρθω να σε απαγάγω από τα Λειβάδια, να το ξέρεις.)
Α, θερσίτη, ή είμαι μαγείρισσα ή δεν είμαι, τι εμπόριο μου λες! Όσο για τον Άι Στράτη, ας πληθαίνουν οι φωνές κι ας αναπαράγονται, κάποιοι να αρχίσουν να ντρέπονται τουλάχιστον.
ndn, κι εσύ να περάσεις καλά όπου κι αν είσαι, πράγμα απολύτως βέβαιο. Θα χαρώ πολύ να σε υποδεχτώ στο νησί μου, έχεις κι ένα βραβείο να παραλάβεις, αν θυμάσαι.

Διονύσης Μάνεσης said...

Καλές μέρες να έχεις, καλό μου κορίτσι, κι εσύ κι όλοι οι φίλοι εδώ. Ανοιξιάτικες. Φωτεινές. Τσουρεκωτές. Ανατσουτσουρδωτικές. Σεμνά κοιτώντας προς τα πάνω.
( Φεύγω, γεια. Με περιμένουν τα βουνά)

katerina said...

Μμμμμμμμ πάνω στην ώρα ήρθα, μοσχομυρισε η γειτονιά καλε...
Γυριστρουλα καλες γιορτες και καλό Πασχα.

gyristroula2 said...

Διονύση, καλές αναβάσεις στα βουνά σου και πάντα με εμπνεύσεις απολλώνειες και διονυσιακές να πασχάζεις.
Κατερίνα, καλώς τηνε, κόπιασε να σε κεράσουμε και στην εικονική και στην άλλη πραγματικότητα. Καλή Ανάσταση και σε σένα!

Λορελάη said...

Γυριστρούλα μου, μικρή μου νεραϊδούλα, άσε τους κακούς να λένε... (από ζηλεια είναι, αλλιώς δεν θάθελα να γίνουν Φουντούκοι, να γίνουν Φουντούκοι, να γίνουν Φουντούκοι!! :)))
εγώ βεβαια δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τίποτα από όλα αυτά τα γιορτινά που μας δείχνεις κάθε φορά :( αλλά είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχα!!! (άλλωστε είμαι παμφάγο ον :))))

ευχές ευχές ευχές γλυκιά μου, σε όλους σας και στο πανέμορφο νησί σου!

@thanasi@ said...
This comment has been removed by the author.
musicgarden said...

Καλή Ανάσταση!
Να είσαι πάντα καλά,να απολαμβανεις τα νόστιμα τσουρέκια!

gyristroula2 said...

λορελάη, σ' ευχαριστώ, καλή μου, αν δεν είχα κι εσένα ως προστάτιδα δύναμη, θα με είχαν κατασπαράξει οι...φουντούκοι.
Εσύ είσαι παμφάγο ον βεβαίως, λλά να εξηγήσουμε στους αναγνώστες τι περιλαμβάνει αυτό το παν: αέρα, ήλιο, θάλασσα, ποίηση, καπνό, αγρύπνια... παμφάγο...ναι ναι.

gyristroula2 said...

musicgarden, καλώς όρισες στον Ανεμόμυλο, αφού όπως είδα στο προφίλ σου θέλεις να ζήσεις σε νησί, εδώ μπορείς να πάρεις μια πρώτη γεύση.

OnWine said...

Καλό Πάσχα, Γυριστρούλα. και...υπομονή. Να περάσεις καλά, να φας, να πιείς, να γλεντήσεις. Και η Ανάσταση που λέγαμε... ε, ας περιμένει...

gyristroula2 said...

Ωραίες οι ευχές σου, Σχολιαστή και...πιάνουν. Και του χρόνου!

Cyber Sex

  Όταν πρωτομπήκε στο ίντερνετ, εκεί στα μισά της τελευταίας δεκαετίας του προηγούμενου αιώνα, σκέφτηκε ότι είχε μια ωραία ευκαιρία να βελτι...