Saturday, December 22, 2007

Άσμα ασμάτων

Αφιερωμένο στο φίλο μου το giorgo_st και σε όλους τους φίλους ιστολόγους και αναγνώστες.

Τι ωραιώθης, και τι ηδύνθης,
αγάπη, εν τρυφαίς σου;
Τούτο το μέγεθός σου
ωμοιώθης τω φοίνικι
και οι μαστοί σου τοις βότρυσιν,
Είπα Αναβήσομαι επί τω φοίνικι,
κρατήσω των ύψεων αυτού
.........
Υπό μήλον εξήγειρά σε
εκεί ωδίνησέν σε η μήτηρ σου,
εκεί ωδίνησέν σε η τεκούσα σου.
Θες με ως σφραγίδα επί την καρδίαν σου,
ως σφραγίδα επί τον βραχίονά σου
ότι κραταιά ως θάνατος αγάπη,
σκληρός ως άδης ζήλος
περίπτερα αυτής περίπτερα πυρός, φλόγες αυτής
ύδωρ πολύ ου δυνήσεται σβέσαι την αγάπην,
και ποταμοί ου συγκλίσουσιν αυτήν.

(οι στίχοι που μελοποίησε ο Μάνος Χατζιδάκις στον Μεγάλο Ερωτικό. Για να το ακούσετε ανοίξτε τη σημερινή ανάρτηση του giorgou, στην ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ σύνδεσμος δίπλα στα Καθημερινά Αναγνώσματα)

4 comments:

Λορελάη said...

Υπέροχα!
Θερμές ευχαριστίες!
Η παρέα συντονίζεται θαυμάσια!!! Έχω ενθουσιαστεί. Λέτε νάναι τελικά το... "πνεύμα των Χριστουγέννων" που κάνει το μικρό του θάυμα; Πάντως εγώ δεν περίμενα να βρω τόσο καλή παρέα φέτος τα Χριστούγεννα.
Νάσαι καλά γυριστρούλα και όλοι.
(το κερασάκι το χρωστάω. δεν το ξεχνάω)

meril said...

Να σαι καλά κορίτσι....
Πολλά ευχαριστώ κι από μένα
Να σαι καλά. Και συ και όλη η παρέα

Θερσίτης said...

Να 'ξερες πόσες φορές οδηγώντας σιγοντάρω τον Ψαριανό σε αυτούς τους πολύ δυνατούς στίχους με αυτήν την εξαιρετική μουσική. Ας είναι καλά ο Γιώργος που κοινοποιεί τέτοιες μελωδίες:
Θες με ως σφραγίδα επί την καρδίαν σου,
ως σφραγίδα επί τον βραχίονά σου
ότι κραταιά ως θάνατος αγάπη,

gyristroula2 said...

Φίλοι, είστε η έμπνευσή μου αυτά τα χριστούγεννα. Καλώς όρισες meril!
λορελάη, τι να πω εγώ που έπεσα με το καλημέρα σας πάνω σε ατόφια ποίηση στο μπλογκ σου; θερσίτη, μόνο εσύ θα μπορούσες να το σιγοτραγουδάς αυτό, ήμουν βέβαιη!

Cyber Sex

  Όταν πρωτομπήκε στο ίντερνετ, εκεί στα μισά της τελευταίας δεκαετίας του προηγούμενου αιώνα, σκέφτηκε ότι είχε μια ωραία ευκαιρία να βελτι...