Sunday, November 29, 2009
Ένα απάνθισμα από τα σχόλια της Διαβούλευσης
Η Διαβούλευση έκλεισε. Παραθέτω επιλεγμένα σχόλια σε αντίστιξη. Χωρίς σχόλια:
από Μαρία Παναγιωτοπούλου - — Δεκεμβρίου 4, 2009 @ 8:25 μμ
Κα Υπουργέ,
Υπηρετώ από το 1986 στο νομό Λέσβου ως αναπληρώτρια- όταν πρωτοήρθα στο νησί από την Αθήνα κατόπιν επιλογής μου -και από το 1987 που διορίστηκα με δυσπρόσιτο διορισμό. Διαμένω σε απόσταση 75 χλμ από την πρωτεύουσα του νομού και πάλι κατόπιν επιλογής μου. Από το 2002 έως τον Απρίλιο του 2009 υπηρέτησα την εκπαίδευση και ως διευθύντρια, στο ένα από τα δύο σχολεία που υπηρέτησα τα 22 αυτά χρόνια μόνιμης υπηρεσίας μου.
Θα μιλήσω λοιπόν ως εκπαιδευτικός με αρκετή πείρα , αλλά και ως στέλεχος που είδα από κοντά τη δημόσια εκπαίδευση στα δυσπρόσιτα σχολεία της.
Είδα πολλούς νεοδιόριστους συναδέλφους τα πρώτα χρόνια της θητείας μου να αποδέχονται τον δυσπρόσιτο ή όχι διορισμό τους και να τον υπηρετούν πάντα με δυσκολία στην αρχή –μιας και αρκετοί άφηναν πίσω τους οικογένειες και φίλους- ερχόμενοι σε ένα νησί που ειδικά τον χειμώνα ήταν παρακινδυνευμένο να προγραμματίζεις ένα Σαββατοκύριακο στην Αθήνα, δεν μιλώ για Θεσσαλονίκη ή άλλη περιοχή της Ελλάδας, γιατί οι ώρες ταξιδιού ήταν απαγορευτικές, τότε τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν πανάκριβα. Γι’ αυτό και η δυσκολία που έγραψα παραπάνω. Όμως έμεναν, και στο τέλος της θητείας τους έφευγαν με δάκρυα στα μάτια.
Τα τελευταία αυτά χρόνια η κατάσταση άλλαξε δραματικά. Οι περισσότεροι νεοδιόριστοι με δυσπρόσιτο ή κανονικό διορισμό κάνουν τα αδύνατα δυνατά να φύγουν από το σχολείο. Με δύο τρόπους τα καταφέρνουν όσοι το καταφέρουν. Όσες συναδέλφισσες έχουν τη δυνατότητα, κάνουν τον οικογενειακό τους προγραμματισμό, ώστε τα δύο αυτά χρόνια ή και περισσότερα να τα περάσουν εκτός σχολείου απολαμβάνοντας βεβαίως τα μόρια που έδινε το σχολείο. Όσοι δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα «χτυπούν » απόσπαση στην απόσπαση μέχρι να μαζέψουν και πάλι ικανοποιητικό αριθμό μορίων μέχρι να πάρουν μετάθεση στον τόπο κατοικίας τους. Μου έτυχε χρονιά -ως διευθύντρια- που τοποθετήθηκαν με προσωρινή τοποθέτηση 4 φιλόλογοι και οι 4 έφυγαν από την 1η Σεπτεμβρίου εκτός των 2 δυσπρόσιτων που υπηρέτησαν κανονικά. Ποιος προγραμματισμός να γίνει; Πόσοι διορισμοί να γίνουν για να μην υπάρχουν κενά στις 11 Σεπτεμβρίου;
Τι άλλαξε λοιπόν μέσα σε 20 χρόνια;
Οι αποσπασμένοι για τους οποίους μιλάτε -και δικαίως- είναι κάτω των 10 ετών μόνιμης υπηρεσίας οι περισσότεροι. (Κάντε την έρευνά σας (αφού τους εντοπίσετε σε οποιαδήποτε υπηρεσία είναι αποσπασμένοι) και για να το εξακριβώσετε ζητήστε τα δελτία κίνησης που συντάσσει κάθε διευθυντής , σ’ αυτά φαίνεται που βρίσκεται ο καθένας που λείπει από το σχολείο από το οποίο μισθοδοτείται). Σίγουρα δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές. Φταίει ο μηχανισμός που στήθηκε όλα αυτά τα χρόνια για τις αποσπάσεις. Στην δική μου την εποχή κάποιος που είχε «μπάρμπα στην Κορώνη» ήταν δακτυλοδεικτούμενος. Σήμερα η ποσότητα των αποσπάσεων -όχι των αναγκαίων- αλλά κυρίως των βολεμάτων μέχρι να φύγουν οι δύσκολες χρονιές- δείχνει ότι εντέλει ο καθένας έχει και ένα «μπάρμπα στην Κορώνη» δηλ αυτή η «συνομοταξία» μάλλον έγινε πολυπληθής !
Αν λοιπόν εντοπιστούν τα αίτια της συμπεριφοράς αυτής θα βρεθεί και η λύση της.
Επίσης πολλά κενά εμφανίζονται και από τις άδειες λόγω εγκυμοσύνης. Βρείτε φόρμουλα ώστε οι νεοδιόριστες εκπαιδευτικοί αν είναι ήδη έγκυες να μην χάνουν μεν τη σειρά του διορισμού τους , αλλά να μην εμφανίζονται καν στα σχολεία για ανάληψη υπηρεσίας. Είναι προτιμότερο να απασχολούνται σε διοικητικές υπηρεσίες στον τόπο κατοικίας τους μέχρι την κανονική τους άδεια, τους παρά να λείπουν για 7 ή 8 μήνες από την εργασία τους.
Διορισμοί: Ένας καθηγητής που έχει περάσει τον ΑΣΕΠ θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις; Θα ξεχάσει αυτά εντωμεταξύ αυτά που ξέρει; Αυτός που περνάει στο ΑΣΕΠ και με την προϋπηρεσία του θα παίρνει τη σειρά του στον πίνακα διοριστέων. Από αυτόν να γίνονται οι διορισμοί. Αν κάποιος θέλει να βελτιώσει την τελική του βαθμολογία (μαζί με την προϋπηρεσία) να έχει το δικαίωμα να ξαναδώσει. Αλλιώς να μην χάνει το δικαίωμά του να βρίσκεται στη λίστα αυτή ή για να το πούμε με μια λέξη που ξεχάστηκε στην ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ. Όσο κι αν θέλησε ο σύντροφός υπουργός να την καταργήσει, κατήργησε μόνο τη λέξη και όχι την ουσία.
Το κάθε σχολείο με δική του ευθύνη να δημιουργήσει το δικό του οργανόγραμμα ώστε να γνωρίζει η κεντρική διοίκηση ακριβώς το εκπαιδευτικό προσωπικό που χρειάζεται για να λειτουργήσει. Επίσης πέρα από τα μαθήματα υπάρχουν και άλλες υπηρεσίες μέσα στα σχολεία ( Βιβλιοθήκη, Γραφείο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού υπεύθυνοι ενισχυτικής διδασκαλίας) που και αυτές χρειάζονται εκπαιδευτικούς για να λειτουργήσουν.
Στις ανάγκες για εκπαιδευτικό προσωπικό να υπολογίζονται και οι ανάγκες τις ενισχυτικής και της πρόσθετης διδασκαλίας , ώστε να σταματήσει αυτή η ντροπή με τους ωρομίσθιους που πληρώνουν σε χρήμα για να αγοράσουν προϋπηρεσία . Δηλ το κάθε σχολείο εκτός των ωρών του πρωινού ωραρίου να υπολογίζει και τις ώρες για την ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία του, σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών του . Μαθητών που μερικοί απ’ αυτούς διαμένουν σε χωριά που έχουν 1 φορά την εβδομάδα λεωφορείο που τους ενώνει με τον έξω κόσμο.
Και αυτό να γίνει από την επόμενη σχολική χρονιά για να αποφευχθούν οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών από το ένα σχολείο στο άλλο (οικονομία στα εκτός έδρας και οδοιπορικά)- (ζητήστε στοιχεία μετακινούμενων καθηγητών για κάλυψη ωραρίου και ζητήστε στοιχεία πόσοι καθηγητές προσλαμβάνονται για την ενισχυτική και την Πρόσθετη ) Έτσι και το προσωπικό θα παραμένει σε ένα σχολείο και θα απορροφήσετε και έναν ικανοποιητικό αριθμό εκπαιδευτικών που επένδυσαν σε αυτή την εργασία. Υπολογίστε ότι ωρομίσθιος μπορεί να διανύει καθημερινά μέχρι και 150 χιλιόμετρα για το πολύ 10 ώρες απασχόλησης ή και λιγότερες στις περισσότερες περιπτώσεις.
Αποσπάσεις: κάνετε τώρα μια σειρά μετατάξεων (για όποιον δεν θέλει να ενταχθεί σε σχολική μονάδα) και από εδώ και στο εξής για καθαρά διοικητικό προσωπικό χωρίς επιπλέον εξειδίκευση να προσλαμβάνονται με τη διαδικασία του ΑΣΕΠ και διοικητικοί υπάλληλοι. [Διοικητικούς υπαλλήλους πρέπει να έχουν και τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γιατί ο διευθυντής εκεί θα πρέπει να είναι καθοδηγητής (παιδιών και καθηγητών) και όχι διοικητικός υπάλληλος. Αντί να παταχθεί το τέρας της γραφειοκρατίας, με τη χρήση της τεχνολογίας η μόνη δουλειά που προλαβαίνει να κάνει είναι να συμπληρώνει πίνακες και πινακάκια. Στοιχεία που δίνονται μια φορά ζητούνται με άλλη μορφή ξανά και ξανά].
Οι μόνες αποσπάσεις που θα υπάρχουν θα πρέπει να είναι από σχολείο σε σχολείο και μάλιστα να διευκολύνονται, ώστε ο καθένας που χωρίζεται από την οικογένειά του να έχει τη δυνατότητα της επανένωσης. Έτσι θα πάψουν όλοι οι δόλιοι τρόποι που μετέρχεται ο καθένας για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του. Άρα οι αποσπάσεις θα πρέπει να βγαίνουν πριν από τους διορισμούς παράλληλα με τις μεταθέσεις. Και τότε θα υπολογίζονται τα πραγματικά κενά για παραπέρα διορισμούς.
Μονιμοποίηση: δημιουργήστε τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε η έκθεση μονιμοποίησης που συντάσσουν οι διευθυντές να μην είναι ένα τυπικό έγγραφο, (που κυκλοφορεί μεταξύ των διευθυντών και αλλάζουν μόνο τα στοιχεία) αλλά να περιγράφει με διαβαθμίσεις το προφίλ του κάθε εκπαιδευτικού σε συγκεκριμένα πεδία( πρωτοβουλίες, συμμετοχή σε προγράμματα και δραστηριότητες, εκτέλεση καθηκόντων του , σχέσεις με γονείς και μαθητές, σχέσεις με φορείς της εκπαίδευσης, επιστημονική πληρότητα κλπ) Μετρήσιμα στοιχεία, που αν υπάρχει δολιότητα από πλευράς του διευθυντή ή όποιου άλλου ( γιατί υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις) να μπορεί ο καθηγητής να ανατρέψει τη δυσμενή έκθεση.
Κρίσεις στελεχών: Κρίθηκα 2 φορές για διευθύντρια. Δεν ξέρω αν ο διευθυντής πρέπει κρίνεται από το πόσα μεταπτυχιακά έχει ή αν έχει γνώσεις διοίκησης και βέβαια ικανότητες και δεξιότητες που να του επιτρέπουν να ασκεί διοίκηση όχι απλά σε μια επιχείρηση αλλά σε ένα τέτοιο ευαίσθητο επαγγελματικό χώρο. Οπωσδήποτε χρειάζεται -όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν θέσεις ευθύνης- να περνούν από σχετικά σεμινάρια. Επίσης τα σεμινάρια να έχουν βιωματικά για λύσεις κρίσεων στη σχολική μονάδα (γιατί εδώ ο καθένας όπως νομίζει ενεργεί). Σωστό το μέτρο της σημερινής υποχρεωτικής 12χρονης θητείας για να είναι κάποιος υποψήφιος. Και σωστό θα ήταν η κρίση του να είναι αντικειμενική: πέρα από τα τυπικά του προσόντα να περνά από εξετάσεις σε διοικητικά και παιδαγωγικά θέματα για την τελική κρίση. Η συνέντευξη θα πρέπει και εδώ να καταργηθεί.
από Βασιλειάδου Σοφία - — Δεκεμβρίου 4, 2009 @ 7:17 μμ
Κυρία υπουργέ,
καθώς η διαβούλευση φτάνει στο τέλος της, διαπιστώνω ολοένα και περισσότερο τη δυσκολία του έργου σας. Δυστυχώς, η εικόνα που παρουσιάζει το εκπ/κό δυναμικό της χώρας μας είναι απογοητευτική λόγω της διαίρεσης που επικρατεί, επειδή κάποιοι, πριν από εσάς, εκμεταλλεύτηκαν την αγωνία πολλών χιλιάδων αδιορίστων εκπ/κών, με σκοπό να «βολέψουν» ορισμένες μερίδες ανθρώπων οι οποίοι θα τους αντάμοιβαν με την ψήφο τους. Και έχετε τώρα να αντιμετωπίσετε ορισμένους που μιλούν για «κεκτημένα» δικαιώματα… Που…απειλούν με κινητοποιήσεις, σα να νομίζουν ότι όλη αυτή η χώρα ανήκει μόνο σ’αυτούς.
Κα υπουργέ, μη λυγίσετε! Κάντε πράξη την αρχή της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ σ’αυτή τη χώρα! Μην αφήσετε τις απειλές για πολιτικό κόστος να σας κάνουν να σταματήσετε αυτό που από το 1998 είχε ξεκινήσει, και αν κάποιοι δεν το απέτρεπαν (αν και το είχαν ψηφίσει τότε στη Βουλή), τώρα θα είχε γίνει ήδη πράξη.
Σ’εσάς σήμερα ανήκει η ευκαιρία να πάρετε τη ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ: Να έχουν όλοι την ίδια μεταχείριση σ’ αυτή τη χώρα, τουλάχιστο στον ευαίσθητο χώρο της εκπ/σης, αφού το αντικείμενό της ειναι ΕΜΨΥΧΟ! Βρείτε έναν τρόπο να ελέγχεται η αγάπη του κάθε εκπ/κού για το επάγγελμα αυτό. Γιατί μέσω της διαβούλευσης, φάνηκε μόνο η αγάπη του κάθε εκπ/κού για…ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ!
Σας αξίζουν συγχαρητήρια για το δικαίωμα που μας δώσατε να εκφράσουμε τις απόψεις μας.
Αν όμως μείνετε σταθερή στην άποψή σας για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Θ Α Γ Ρ Α Ψ Ε Τ Ε Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α !
(Μην «ακυρώσετε» τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Αυτό θα είναι πραγματική αδικία!)
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ.
Επιτέλους κυρία Διαμαντοπούλου!
Κλείστε όλους τους πίνακες που έχουν μετατρέψει όσους θέλουν να διοριστούν μόνιμα στο Δημόσιο σε συλλέκτες μορίων προϋπηρεσίας με κάθε κόστος, πατώντας ακόμα και επί πτωμάτων. Βάζουν μέσα, ζητούν ρουσφέτια, συχνάζουν σε πολιτικά γραφεία, αναπτύσσουν κολλητηλίκια με παπάδες και πανεπιστημιακούς για να τους βολέψουν στη Σιβιτανίδειο, ψάχνουν «κονέ» με υπαλλήλους των Β’βάθμιων Διευθύνσεων μπας και τους δώσουν κάποιο καλό σχολείο με πολλές ώρες, έχουν κολλητηλίκια με διευθυντές σχολείων μπας και τους βάλουν καμιά ώρα παραπάνω σε γιορτές, αργίες, απεργίες! Προσθέστε και όσους επωφελήθηκαν και από την ΠΔΣ, και από άλλες «τρύπες» που μου διαφεύγουν αυτήν τη στιγμή… Είναι κατάσταση αυτή? Το σύστημα προσλήψεων είναι διάτρητο!
Και μέσα σ’όλα αυτά, πού βρισκονται οι μαθητές? Αυτοί που θέλουν να τρυπώσουν στο Δημόσιο, τους βλέπουν σαν ζωντανά μόρια. Άτομα τα οποία θέλουν να διοριστούν παρακάμπτωντας τον ΑΣΕΠ, άτομα που θεωρούν ότι κοροϊδεύουν όλους τους άλλους, την σιωπηρή πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, που ζητεί Αξοικρατία και ΑΣΕΠ! ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΣΕΠ!
Επιτέλους κυρία Διαμαντοπούλου, κλείστε τους πίνακες, μην δέχεστε άλλη προϋπηρεσία από κανέναν! Σταματήστε τα μέσα, τα «κονέ» και τα Ρουσφέτια! Και μην πνίγετε τον ΑΣΕΠ με παράταση στο «κονέ» και με μεταβατικές περιόδους που δεν γίνονται καθεστώς! Μια μεταβατική περίοδος άνω του έτους θα ακυρώσει την όποια αλλαγή!
Λένε πολλοί, κυρία Διαμαντοπούλου, ότι δεν θα μπορέσετε να αντεξετε στις πιέσεις των κοματικών συνδικαλιστών και αυτών που ξέρουν να κλαίγοντια και να φωνάζουν. Και ότι θα κάνετε μια αλλαγή που δεν θα είναι καθόλου τολμηρή…
Αν δεν σκέπτεστε να επιβάλετε 100% ΑΣΕΠ, ΧΩΡΊΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ, καλύτερα να μην κάνετε τίποτα.
Με εκτίμηση.
Είμαι φιλόλογος καθηγήτρια με 25 χρόνια υπηρεσία στην εκπαίδευση.Παρακολουθώντας όλα αυτά τα χρόνια τον τρόπο προσλήψεων έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως όσο υπάρχουν δυο παράλληλοι τρόποι προσλήψεων θα διαιωνίζονται τα προβλήματα και οι αδικίες.Ο μόνος τρόπος να σταματήσουν οι αδικίες και η καταστρατήγηση του 60% και 40% είναι ο ΑΣΕΠ.Παρά το ότι είναι γνωστό πως πάρα πολλοί αδιόριστοι μάζεψαν μόρια προϋπηρεσίας με ανορθόδοξο τρόπο (είναι γνωστό πως γίνονταν οι προσλήψεις π.χ στην ΠΔΣ την τελευταία πενταετία)θεωρώ πως η προϋπηρεσία σαφέστατα πρέπει να προσμετράται για το διορισμό με μοριοδότηση για κάθε χρόνο προϋπηρεσίας αλλά αυτό να μη διαιωνιστεί με καινούριες προϋπηρεσίες.Ταυτόχρονα η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών-διδακτορικών να ενισχυθεί και να μοριοδοτούνται και άλλα κριτήρια που μπορεί να έχει ένας υποψήφιος καθηγητής, όπως οι ξένες γλώσσες, πράγμα που ισχύει γενικά στο Δημόσιο. Άραγε η γνώση ξένων γλωσσών ή η γνώση Η/Υ δεν βοηθούν το εκπαιδευτικό έργο του καθηγητή οποιασδήποτε ειδικότητας, ιδιαίτερα σε μια εποχή που οι επαφές και τα προγράμματα συνεργασίας με σχολεία του εξωτερικού είναι απαραίτητες;Τέλος θα ήθελα να επισημάνω πως ο αριθμός που θα προσλαμβάνεται για κάθε ειδικότητα πρέπει να ανακοινώνεται όσο το δυνατόν ενωρίτερα και να μην παραβιάζεται στην πορεία.(Π.χ στον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ενώ είχε ανακοινωθεί ότι θα προσλαμβάνονταν 150 γυμναστές ,ένα μήνα πριν το διαγωνισμό ανακοινώθηκε ότι θα προσληφθούν 45.Αναλογία 1 στους 120 περίπου).
Αυτό, βέβαια που πρέπει να συζητηθεί σε μια άλλη διαβούλευση είναι πώς ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θα βελτιωθεί ώστε να επιτυγχάνουν πράγματι οι πιο άξιοι και όχι οι πιο τυχεροί.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη δυνατότητα που μου δίνεται (και μου δίνετε) να εκφράσω την άποψή μου και ναγυρίσω το πρίσμα από μία ακόμα πλευρά.
Είμαι μαθηματικός,έχω πτυχίο με άριστα,έδωσα στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και ήμουν επιτυχούσα, αλλά όχι διοριστέα, και στους δύο (στον τελευταίο ,μάλιστα, απείχα 0,35 μόρια και 20 θέσεις από τον τελευταίο διοριστέο).
Στον τελευταίο διαγωνισμό, οι επιτυχόντες ήταν μόλις 548, ενώ το ποσοστό αποτυχίας έφτασε, όπως λέγεται,το 87%. Οι διοριστέοι ήταν μόλις 270,όταν την προηγούμενη φορά ήταν 572(που σημαίνει ότι με τον ίδιο αριθμό διοριστέων, οι επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού θα ήταν όλοι διοριστέοι και δε θα έφταναν). Λόγω της δυσκολίας των θεμάτων, τα μόρια που αποκόμιζε ένας επιτυχών,αλλά όχι διοριστέος ήταν σχεδόν ανύπαρκτα!(την προηγούμενη φορά είχα τετραπλάσια μόρια,όντας 650 θέσεις πιο κάτω στον πίνακα επιτυχόντων!!!).Με λιγότερα απο 10 μόρια συνολικά από τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς (αφόυ απο τα μόρια του προηγούμενου διαγωνισμού έμειναν μόνο τα μισά)και έχοντας μόνο!!! δύο (μικρά) παιδιά,δεν είχα καμία ελπίδα ούτε για αναπληρώτρια,ούτε για ωρομίσθια, ούτε καν για ΠΔΣ, αφού δε διαθέτω μπάρμπα σε καμία τοποθεσία της Ελλάδας!
Ευτυχώς, ευννοήθηκα από την πρόσληψη στην ΠΔΣ με κριτήριο το χρόνο κτήσης πτυχίου και έτσι θυμήθηκα πώς μοιάζουν οι αίθουσες διδασκαλίας!
Επειδή, σε αντίθεση με την προϋπηρεσία, που δεν έχει αποκτηθεί απαραίτητα με διαφανή τρόπο(δεν αναφέρομαι σε συναδέλφους που έχουν αλωνίσει την Ελλάδα και έχουν χρυσοπληρώσει με χρόνο,κόπο,χρήμα και όχι μόνο,την προϋπηρεσία τους,αλλά σε κάποιους που κατάφεραν να τρυπώσουν και, μετά, όλα πήραν το δρόμο τους) προτείνω τα εξής:
1. Να διατηρούνται στο ακέραιο τα μόρια από επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να αθροίζονται,όπως ακριβώς και η προϋπηρεσία, ανεξάρτητα από την παλαιότητα του διαγωνισμού
2. Να είναι απαραίτητη η επιτυχία σε έναν τουλάχιστον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την ένταξη στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας
3. Να μοριοδοτείται κάθε παιδί (ακόμα και το ένα ή τα δύο έχουν στόμα και ανάγκες), καθώς και οι μονογονεϊκές οικογένειες και να σταματήσει η ποσόστωση.
4. Να μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου και ο χρόνος κτήσης του
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ. ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ,ΜΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ,ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΗΡΑΜΕ ΜΕΡΟΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ. ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΒΥΣΣΟ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΒΓΑΛΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΑΣΚΟ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ,ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ!!!!!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΕΤΕ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ. ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ,ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΕΝΟ ΤΟΥ.
Αγαπητή κυρία υπουργέ!!!
Αρχικά θα ήθελα να σχολιάσω θετικά την απόφασή σας για δημόσια διαβούλευση των βασικών αρχών του νομοσχεδίου σας, αρκεί βέβαια να ληφθούν σοβαρά υπόψιν τα σχόλια μας!Μιλώντας προσωπικά ως αδιόριστη εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ06 θα σταθώ κυρίως στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών.Για να είμαι ειλικρινής περίμενα από εσάς να κάνετε κάποιες ουσιαστικές αλλαγές και να είστε δίπλα στον εκπαιδευτικό και όχι απέναντί του.Το ότι θέλετε να καταργήσετε το σύστημα πρόσληψης με μοριοδότηση και να καταστήσετε τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ ως πανάκεια για μόνιμες προσλήψεις είναι λίαν επιοικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!Και θα προσπαθήσω εν συντομία να σας εξηγήσω το γιατί.Υπάρχουν εκπαιδευτικοί,ανάμεσα σε αυτούς κεγώ, οι οποίοι εδώ και χρόνια προσπαθούν να μαζέψουν προυπηρεσία σπυρί-σπυρί, φεύγουν μακριά από τα σπίτια τους και κανονίζουν την προσωπική τους ζωή με γνώμονα αυτό,αμειβόμενοι με 9 ευρώ την ώρα-ΕΞΕΥΤΙΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΣΟ!Δεν μπορείτε να έρχεστε εσείς μια ωραία μέρα και να τα ανατρέπετε όλα αυτά πρεσβεύοντας ένα δήθεν αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων μέσω εξετάσεων ΑΣΕΠ,οι οποίες ούτε τη γνωστική μας επάρκεια ούτε την παιδαγωγική μας κατάρτιση εξετάζουν, καθώς τα περισσότερα θέματα είναι ΛΟΤΤΟ και ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΑ!!!Το μόνο που κάνει το σύστημα αυτό είναι να διογκώνει την ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί,όπως κεγώ προσωπικά,καταφεύγουν σε φροντιστήρια και γίνονται θύματα επιτήδιων καιροσκόπων προσφέροντας δήθεν κατάρτιση για τις εξετάσεις με πολύ μεγάλη αμοιβή!Αυτή η γυμνή αλήθεια κρύβεται πίσω απο τις δήθεν αξιοκρατικές εξετάσεις ΑΣΕΠ!Αν επιθυμείτε αξιοκρατία, καταργήστε τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και εφαρμόστε ένα σύστημα μοριοδότησης όλων των προσόντων του κάθε εκπαιδευτικού(προυπηρεσία,μεταπτυχιακά,βαθμός πτυχίου,σεμινάρια, πιστοποιητικά γλωσσομάθειας),όπως συμβαίνει και με τις προσλήψεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα! Αξιοκρατία θα πει να καταργήσετε τις ΒΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ ΣΤΗ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ ΣΧΟΛΗ,όπου οι πολιτικοί και οι εργαζόμενοι σε αυτή προσλαμβάνουν όποιον θέλουν!!!Μεριμνήστε για τους εκπαιδευτικούς που έχουν κάποια προυπηρεσία,έχουν γνώσεις και όρεξη για διδασκαλία αλλά ήταν άτυχοι στις εξετάσεις ΑΣΕΠ,κουραμένοι από το πολύ διάβασμα για αυτές ή αποπροσανατολισμένοι από τα φροντιστήρια!!!Καν τόσο πολύ επιμένετε στις προτάσεις σας παρά τα αρνητικά σχόλια που καθημερινά λαμβάνεται εφαρμόστε αυτές για τους έχοντες πτυχία από εδώ και μπρος!!!
πρεπει να μετρα η προυπηρεσια σε σηναρτηση με μια επυτυχια που ειχε ο υποψιφιος παλια στον ασεπδεν ειναι δυνατον να καληπτεις κενα για 10 χρονια σε διαφορα μερη της ελλαδος σαν αναπληρωτης ωρομισθιος και με τα μορια αυτα να μην μπορεις να διοριστεις και να διοριζετε καποιος που ετυχε να εχει περασει στα γραπτα και δεν ξερει πως ειναι η ταξη.
ΑΡΚΕΤΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΟ 30ΜΗΝΟ.. !
ΕΓΩ ΠΑΡΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΕ ΝΗΣΙ ΣΑΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ.
ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΣΒΕΒΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΞΙΕΣ!!!
ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΟΡΙΑ..ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ!!!
ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ,ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ > ΟΤΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ.ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ,ΕΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΑΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΑΝ ΩΡΩΜΙΣΘΙΑ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?
ΑΠΑΝΩΤΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ,ΩΡΩΜΙΣΘΙΟΥΣ?ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΑ 33 ΜΑΣ?ΕΚΕΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ?
Θέλουμε ένα δικαίο και υγειές εκπαιδευτικό σύστημα για όλους!
ΟΧΙ στον ΑΣΕΠ
ΟΧΙ σε αυθέρετες αποφάσεις
Γεια χαρά σε όλους ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΣ….ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ 85% ΤΩΝ ΜΝΜΑΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ…
ΝΑΙ ΣΕ 24ΜΗΝΟ+ΑΣΕΠ
ΝΑΙ ΣΕ 60%-40%
ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ(ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ)
Υ.Γ. ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΑΣΕΠ Κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ? ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
Το συστημα προσληψεων που υπαρχει σημερα ειναι δικαιο και απ΄ολους αποδεκτο, γιατι επιμενετε στην καταργηση του; Σε περιπτωση αλλαγης, ομως, στο μεταβατικο σταδιο να λαβετε υποψιν σας και τους στρατιωτες δασκαλους που τον Ιουλιο του 2010 θα εχουν μηδενικη προυπερησια ενω αλλοι που προτιμησαν να μη καταταγουν στο στρατο αλλα να εργαστουν, οπως και οι γυναικες δασκαλες, που αποφοιτησαμε την ιδια ημερομηνια, σημερα εργαζονται και τον Ιουλιο του 2010 θα εχουν μορια. Παρακαλω διορθωστε την αδικια!
Δεν ειναι δυνατόν να έχεις καθηγητές που τους αφήνεις απλήρωτους,να τους στέλνεις αναπληρωτές σε όλη την χώρα για να μαζέψουν μόρια, να τους βάζεις να δίνουν συνεχώς ΑΣΕΠ και στο τέλος να τους πετάς σαν σκουπίδια.Τους βαζεις και τρια ! χρόνια υποχρεωτικά στον πρώτο διορισμό , διαλύοντας την οικογένειά τους ! Με τι κουράγιο και ψυχολογία θα διδάξουν σωστά αυτοί οι άνθρωποι !
Δεν είναι δυνατόν να έχεις, ίσως το πιο ισορροπημένο και πιο δίκαιο σύστημα προσλήψεων στην Ελλάδα (κυρίως το 24μηνο ) και να θέλεις να καταργήσεις αυτο και όλους εμάς.
Δεν είναι δυνατόν να λες «πρώτα ο μαθητής » ,όταν έχεις τεράστιες ελλείψεις δασκάλων και καθηγητων, όταν πολλά σχολεία παρουσιάζουν απίστευτα κτιριακά προβλήματα, όταν δεν έχεις εργαστήρια ,…
Δεν σε ενδιαφέρει πραγματικά λοιπόν ούτε το σχολείο ούτε ο μαθητής ούτε φυσικά ο εκπαιδευτικός.Ή δεν ξέρεις ακριβώς τι παίζει στο χώρο και απλά έχεις εντεταλμένη υπηρεσία να μειώσεις με κάθε τρόπο τις δαπάνες για την παιδεία και βέβαια «πρώτα τον εκπαιδευτικό»…
ΠΡΟΤΕΙΝΩ:(Αν το δεις ποτέ)
Κύρια Διαμαντοπούλου Θα ήθελα πραγαμτικά να σας κάνω μία ερώτηση.
«Zήτε σ’αυτή τη χώρα;Ζήτε στην ίδια χώρα με εμένα;Ζήτε στην ΕΛΛΑΔΑ;»
Προφανώς όχι!!!!!
Αφού το σύνολο των πολιτικών της χώρας μας ζει αλλού εσείς ξιατί να αποτελείται εξαίρεση.Ζείτε αλλού κυρία μου, γιατί αν ζούσατε εδώ δε θα κάνατε αυτές της εξαγγελίες.
«Πρώτα ο μαθητής».»Κομένες οι αποσπάσεις».»Δόκιμος εκπαιδευτικός»
«ΑΣΕΠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!».και πόσα άλλα
Βρήκαμε τις καραμέλες για να γλυκάνουμε τα αυτιά μερικών,τις μαγικές λέξεις για να πείσουμε πως είμαστε υπέρμαχοι της αξιοκρατίας,πως είμαστε καλύτεροι από τους προηγούμενους,πως τάχα μου θέλουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη.Πλανάσται πλάνην οικτρά. Μόνο αυτό δε θα πετύχετε.
θα ήθελα να σας κάνω άλλη μια ερώτηση πολύ πιο ουσιώδη από την προήγούμενη η οποία ήταν ρητορική γιατί την απάντηση την ήξερα.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Με τον Μάνο Λοΐζο, το 1979
Στον Άη Γιώργη στου Φαράλη, είδα το Μάνο Λοΐζο, τον Απρίλιο του 1979. Ήταν Δευτέρα του Πάσχα και είχε έρθει με την παρέα του Γιώργου του Δ...
-
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ: 1.ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 17 Ο ΚΑΙ 18 Ο ΑΙΩΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ...
-
Στις μηχανές αναζήτησης μερικές από τις πιο συνηθισμένες λέξεις -κλειδιά που οδήγησαν στον Ανεμόμυλο ήταν "Γλώσσα Α΄λυκείου"....
-
Δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τους αποχαιρετισμούς. Από τότε που ο ναυτικός πατέρας μου ετοιμαζόταν για ταξίδι, κατέβαινε η βαλίτσα από το β...
9 comments:
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΣΟΥ(ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ/ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ Π.Χ.), ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
ΥΓ. ΜΑ, ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΑΠ' ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΞΥΠΝΑΣ! :)
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ,ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΑ... ΣΠΑΝΙΑ ΕΙΔΗ :)
διάβασα πολύ προσεκτικά όλα τα παραπάνω
μένω με τη απορία: πόσο σοβαρά θα τα λάβει υπ΄οψιν της η Υπουργός και με μια δεύτερη απορία:
αν εγώ ως γονιός μπορώ να της φωνάξω απ το μπλογκ μου και να με ακούσει:
ΜΗ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ!!!!!!!!!!!
Ταξιδευτή, καλησπέρα! Με τόσες δουλειές που έχω, αργά ξυπνάω. Άλλωστε μεγαλώνοντας χρειαζόμαστε όλο και λιγότερο ύπνο, πόσο μάλλον εγώ που από μικρή δεν κοιμόμουν πολύ.
Κι εσύ πάντως υπναράς δεν μου φάνηκες...
logia, το διάβασα στο μπλογκ σου, φροντίστε να βρείτε τρόπο να απευθυνθείτε στην ίδια, όσο την ακούω να μιλάει, όπως πριν από λίγο στη ΝΕΤ, τόσο καλή εντύπωση μου κάνει. Μακάρι να καταφέρει να υλοποιήσει έστω και τα μισά, δεν έχει άλλη ελπίδα το δημόσιο σχολείο.
ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ
(...)θ'απευθυνθώ προς τον Ζαβίνα πρώτα/κι αν ο μωρός αυτός δεν μ' εκτιμήσει/θα πάγω στον αντίπαλό του , τον Γρυπό.
Κι αν ο ηλίθιος κι αυτός δεν με προσλάβει/πηγαίνω παρευθύς στον Υρκανό.
Θα με θελήσει πάντως ένας απ'τους τρεις.
Κ'ειν'η συνείδησίς μου ήσυχη
για το αψήφιστο της εκλογής.
Βλάπτουν κ' οι τρεις τους την Συρία το ίδιο.
Αλλά , κατεστραμμένος άνθρωπος , τι φταίω εγώ/Ζητώ ο ταλαίπωρος να μπαλωθώ/Ας φρόντιζαν οι κραταιοί θεοί/να δημιουργήσουν έναν τέταρτο καλό/Μετά χαράς θα πήγαινα μ' αυτόν
Κ.Καβάφης
σγουρό, ΥΠΕΡΟΧΟ σχόλιο! Αν το έβαζες στη διαβούλευση, θα είχες ρεκόρ αρνητικών ψήφων.
Αυτό σημαίνει πως είμαι στον σωστό δρόμο , τον δρόμο των λίγων
Καλή σου μέρα γυριστρούλα..
Post a Comment