Thursday, May 8, 2008

Χαρτί και μολύβι!


Για να μην ξεχνάμε την παλιά καλή μας τέχνη, που την έχουμε προδώσει όλοι μας για ένα ποντικοπληκτρολόγιο, να ένα ωραίο παιχνιδάκι, που μου πρότεινε ο ξενιτεμένος μας, ndn. Κι επειδή είναι που είναι πικρό το ψωμί της ξενιτιάς, μην το πικράνω κι άλλο το παιδί, ανταποκρίθηκα. Τι έκανα; Έγραψα μια φράση που με αντιπροσωπεύει- σοφίας απόσταγμα, φυσικά- τη σκανάρισα και σας τη δημοσιεύω.
Να πάρουν τη σκυτάλη: giorgos, θερσίτης, λορελάη, merilaki και φιλιοσάκι. (Γιώργο, μετά από βραχοσκανάρισμα εσύ!)
(Πρέπει, λέει, να γράψουμε κι αυτό στο τέλος, για να...γιατί ακριβώς δεν θυμάμαι! Για να γίνουμε αυτόγραφα για μπλουζάκια και να αγοράσει παίκτες κάποιος Ζαγοράκης;

12 comments:

meril said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά δεν ξέρω αν και πότε θ' ανταποκριθώ
(να πάρει τη σειρά μου ο Γιώργος;)

Morpheus said...

Συμφωνώ με αυτό που έγραψες !!!
'Εχω γράψει ένα πόστ στο δικό μου blog χετικά με το βόλεμα ... όποτε θες έρχεσαι να το διαβάσεις ...

Θερσίτης said...

Αύριο θα δώσω κι εγώ κάτι.

giorgos_st said...

Εγώ ζητώ εξαίρεση, γράφω χάλια...

Autographcollectors said...

Γυριστρούλα, σ΄ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή.
-----
Γιώργο-Στ: κι άλλοι γράφουμε χάλια.
Το "ιδιογράφως" δεν είναι διαγωνισμός καλλιγραφίας, οπότε μη σε φρενάρει η ιδέα ότι δεν κάνεις "καλά γράμματα"
:)

gyristroula2 said...

meril, κοίτα να ανταποκριθείς στην πρόσκληση της γης σου εσύ. Έχεις άδεια.
morpheus, αν διαβάζεις αυτό, ξέρεις ήδη τι σήμαινε για μένα το σχόλιό σου. Σ' ευχαριστώ.
θερσίτη, ΟΧΙ ΛΑΤΙΝΙΚΑ!
giorgo, ούτε ο Τζορτζ Κλούνεϊ δεν κάνει τόσα νάζια για ένα αυτόγραφο.
autographcollectors κι εγώ ευχαριστώ. Τα λεφτά στο Ζαγοράκη είπαμε, έμαθα ποιος είναι και τι κάνει, χθες βράδυ.

"ζαχαρούλα.." said...

πόσο δίκιο έχεις!!!

καλημέρα!!!! να χαμογελάς!! δίνει ζωή..

Λορελάη said...

Δεν σε προλαβαίνω...
Η ρήση με βρίσκει φανατικά σύμφωνη!
Όμως ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά δεν έχω σκάνερ... :((

? said...

χαχα! ότι σε βολεύει.. καλό!

gyristroula2 said...

ζαχαρούλα, συμφωνώ απολύτως, καλώς όρισες!
λορελάη, αυτό λύνεται πανεύκολα. Γράφεις κάτι και μου το δίνεις, όταν βρεθούμε. Το σκανάρω, σου το στέλνω με ιμέιλ και το δημοσιεύεις.
νίκο, αυτό είναι το προσωπικό μου δόγμα!

NdN said...

Γεια σου Γυριστρούλα!!

Τα δικά μου μόνο χρήματα θα πάνε στον Ζαγοράκη, δεν είναι υποχρεωτικό να τα δώσουν και οι υπόλοιποι! :)

Πάντως για το ψωμί της ξενιτιάς δεν ξέρω αν είναι πικρό...αλλά το κρασί είναι παλιό...το τυρί μουχλιασμένο...και το χαβιάρι μαύρο!!

Αδικη ζωή!!

Καλό βράδυ!

gyristroula2 said...

Τι λες τώρα, ndn μου, πάνω που έμαθα ποιος είναι ο Ζαγοράκης και τι θα τους κάνει τους παίχτες; Να τα πάρει όλα τα λεφτά!
Κι εσύ να τρως τη φέτα της μαμάς και να τα αφήσεις αυτά τα βρομόφαγα!

Cyber Sex

  Όταν πρωτομπήκε στο ίντερνετ, εκεί στα μισά της τελευταίας δεκαετίας του προηγούμενου αιώνα, σκέφτηκε ότι είχε μια ωραία ευκαιρία να βελτι...