Monday, June 14, 2010

Καλό καλοκαίρι


Και τώρα ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετήσω. Μέρες τώρα το μυαλό μου είναι στη θάλασσα, δεν έχει νόημα να προσπαθώ να είμαι συνεπής στα ραντεβού μας. Δεν έχω πια ούτε διορθώσεις, ούτε εκπονήσεις θεμάτων, μόνο μια μεγάλη δίψα για βιβλία που διαβάζονται κατά προτίμηση μακριά από γραφεία και κλειστούς χώρους.
Η αλήθεια είναι ότι θα μου λείψετε. Θα ήθελα πολύ να σας είχα όλους εσάς στο νησί μου, να βρισκόμασταν τα βραδάκια στο θερινό σινεμά ή στη βόλτα, να χορεύαμε σε κανένα πανηγύρι ή να εξορμούσαμε για μακρινές παραλίες, αλλά εσείς θα έχετε σίγουρα άλλα μέρη να πάτε.
Πάντως σας(μας)εύχομαι ένα καλοκαίρι, όσο γίνεται, θεραπευτικό για όσα ζήσαμε αυτό τον καιρό, και δυναμωτικό για όσα μας περιμένουν από δω κι εμπρός.
Θα τα ξαναπούμε όταν με βαρεθεί η θάλασσα και με διώξει.

32 comments:

Θερσίτης said...

ο καλύτερος ορισμός της προδοσίας, αν και φλύαρος. Ξεκούραση τώρα! Εμείς μένουμε πίσω να φυλάμε ...Θερμο-πόλεις.

δήμητρα♥♥♥q said...

Καλό καλοκαίρι κι από μένα. Αν και θα σε βρω σε κανένα βραχάκι κοντά, αυτό το ΣΚ δε μου γλιτώνεις!
Εγώ τα μεσημέρια εδώ, όσο κοιμάται το μωρό διαδικτυώνομαι...
Καλά να περνάς και χαιρετίσματα στον μυστακοφόρο ψαροκτόνο!

dreamteamk9 said...

Καλό καλοκαίρι, ανεμόμυλε!
Ζηλεύω που είσαι σε νησί και βλέπεις κάθε στιγμή πανέμορφες εικόνες.
Και αυτή η φωτογραφία.. Ολόδροση και γαλήνια!

Δημήτρης Σπυρόπουλος said...

Kαλό καλοκαίρι να έχεις καλή μας φίλη και συναδέλφισσα. Κι εσύ να ξεκουραστείς και να νιώσεις όλα εκείνα που θες στις ζεστές μέρες και στις δροσερές νύχτες, εκεί στο νησί των ανέμων. Να είσαι καλά με τους δικούς σου ανθρώπους. Κι εμείς, αν μπορέσουμε και αποβάλλουμε τα βαρίδια...της αττικής γης όλο και κάποιο ταξιδάκι θα κάνουμε κατά εκεί.
Με το καλό να τα ξαναπούμε.

gyristroula2 said...

Θερσίτη μου, όχι! Μη μου θυμώνεις δεν σας προδίδω, ακολουθώ τις διδαχές σου και βουτάω στα βιβλία μου,που, όσο να 'ναι, με το διαδίκτυο και τα υποχρεωτικά διαβάσματα τα έχω παραμελήσει λίγο. Βρε συ,μας περιμένουν τουλάχιστον 15 χρόνια δουλειάς, ζωή να 'χουμε. Για να μη σαραβαλιαστούμε πριν την ώρα μας, χρειαζόμαστε προπόνηση ψυχής τε και σώματος.
(Το θυμάσαι ότι έχεις πάντα ανοικτή πρόσκληση για το νησί ή άρχισες κιόλας να φυραίνεις;)

gyristroula2 said...

melv@aki, εγώ δικτυώνομαι συνήθως όταν δουλεύω στον υπολογιστή, τώρα που τέλειωσε η δουλειά αυτή, με κερδίζουν άλλες ασχολίες.
Μια έκπληξη σου ετοίμαζα κι εγώ, να δεις τον παλιό σου καθηγητή, που μόλις του είπα το μικρό σου όνομα σε θυμήθηκε αμέσως, γιατί ήσουν, λέει, από τις πρώτες πρώτες μαθήτριες που είχε η θρυλική τριάδα του Αλγόριθμου, αλλά τι να περιμένω, με τέτοιους δασκάλους δεν θα το έπαιρνες είδηση αμέσως;
Σε περιμένω για καφέ, ξεκίνα!

gyristroula2 said...

dreamteamk9, καλό καλοκαίρι επίσης και σε σένα και στην εξαιρετική παρέα σου!
Μη με ζηλεύεις, είμαστε από τους λίγους εργαζόμενους που, ακόμα, μπορούμε να διαλέξουμε τον τόπο της δουλειάς μας. Αν θες μια συμβουλή, δεν θα ισχύσει για πάντα αυτή η δυνατότητα, οι οργανικές τελειώνουν παντού, και σιγά σιγά και στα νησιά, που παλιά δεν έμενε κανείς πάνω από χρόνο, πάρε την απόφαση να ζήσεις εκεί που θέλεις πραγματικά, όσο είναι καιρός.

meril said...

Καλή ξεκούραση νεράιδα όμορφη...
εμείς θα τα ξαναπούμε
(στέκει ένα ραντεβού άλλωστε μην ξεχνιόμαστε ε!!!)

Θανασης Ξ. said...

Καλό καλοκαίρι Αναστασία..

(Ελάτε και καμιά βόλτα απ το μεγάλο χωριό. Για ψώνια έστω).....

Γκιωνης said...

. Ευχαριστώ γα την παρέα σου όλο αυτόν τον καιρό, και την τρυφερή και αισιόδοξη ματιά ενός ανθρώπου που επειδή δρά και δημιουργεί, ακόμη και στην αγωνία του κυριαρχεί το τί κάνουμε και όχι το για το τί θα φλυαρούμε και θα γκρινιάζουμε.
. Πρίν φύγεις, γατί δεν μάς αφήνεις μερικούς τίτλους βιβλίων που διάλεξες ( καθώς και τον λόγο αυτής τής επιλογής ), ώστε να σε θυμόμαστε όσο διαβάζουμε κι εμείς κάποια από αυτά ;
. Καλή σου ξεκούραση γιατί την αξίζεις.....

gyristroula2 said...

μεριλού, το καλό που σου θέλω να τα ξαναπούμε από κοντά! Δεν το διαπραγματεύομαι αυτό καθόλου!

gyristroula2 said...

θανάση, καλό καλοκαίρι, επίσης!
Ήμουν στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο και ελπίζω να μη χρειαστεί να έρθω μέσα στο καλοκαίρι για πολύ. Τώρα οφείλει η Αθήνα να έρθει (ετε) σε μας.

gyristroula2 said...

Γκιώνη, ευχαριστώ πολύ!
Με συγκίνησαν τα λόγια σου.
Αυτή την εποχή ξαναδιαβαζω! Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει αλλά μετά το Κιβώτιο που ξαναδιάβασα για τη λέσχη ανάγνωσης των μεγάλων, ανακάλυψα πως ήταν σαν να μην το είχα διαβάσει ποτέ!
Κι από το ένα πάω στο άλλο, συνειρμικά, διακειμενικά ή απλώς βιβλιογραφικά. Ξαναδιάβασα το Για ποιον κτυπά η καμπάνα, τις Δοκιμές και τα Πολιτικά ημερολόγια του Σεφέρη, τον Φύλακα στη σίκαλη του Σαλιντζερ, τώρα διαβάζω τον Άρχοντα των μυγών του Γκόλντινγκ και έχω στα σκαριά τον Όργουελ.
Ρετρό διάθεση; Δεν ξέρω, μάλλον φταίνε οι καιροί που πετάνε οτιδήποτε κάλπικο και αναδεικνύουν αληθινές αξίες. Και έχω απογοητευθεί από πολλά σύγχρονα διαβάσματα, ομολογώ.

gyristroula2 said...

Δημήτρη Σπυρόπουλε, τώρα σε είδα!
Τελικά ναι, φίλε, χρειάζομαι διακοπές!
Το ίδιο κι εσύ, είμαι βέβαιη. Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά μέσα στο καλοκαίρι.

NdN said...

Γυριστρούλα καλό καλοκαιρί και καλή ξεκούραση. Να ήξερες πόσο μου έχει λείψει ένα μεγάλο ξεκούραστο καλοκαίρι πλάι στη θάλασσα...

Να περάσεις υπέροχα!

vagnes said...

...θα ήθελα να ζηλεύω λιγότερο...

Καλή σου πνευματική φόρτιση
και προβλημάτων αποφόρτιση

gyristroula2 said...

ndn, ξενιτεμένο μας, εδώ είναι η θάλασσα, σου την προσέχουμε κι όποτε το αποφασίσεις, έλα να τη χαρείς.

gyristroula2 said...

vagnes, φίλε μου, δεν δικαιούσαι να ζηλεύεις, ζεις όμορφα σε όμορφη πόλη και νησί έχεις και λίμνη και πράσινο και λίγο παραπέρα θάλασσα.
Πάντως η Άνδρος θα χαρεί να σε γνωρίσει, όλο εκείνη θα έρχεται στα μέρη σου;

giorgos_st said...

Καλό καλοκαίρι κι' από μένα. Αν θελήσεις να μοιραστείς μαζί μας ότι καλοκαιρινό και αξιόλογο εμείς εδώ θα είμαστε.

gyristroula2 said...

Γιώργο, ελπίζω κι εσείς να είστε εκεί που δεν πιάνει το ίντερνετ, το μεγαλύτερο διάστημα των διακοπών. Φιλιά στο βραχονησιδάκι και καλές διακοπές από οτιδήποτε ψυχοφθόρο, έστω και για λίγο.

Γιάννης Μιχαηλίδης said...

Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!

Eva Neocleous said...

Πολύ γλυκός αποχαιρετισμός!
Εμένα τουλάχιστον με έπεισες ότι δεν διαπραγματεύεσαι τη θάλασσα και τα διαβάσματά σου,Αναστασία μου.
Κάπως έτσι, με διάθεση ανατροφοδότησης,αναζωογόνησης,
ανασύνταξης δυνάμεων είμαστε όλοι.
Και τυχεροί όσοι έχουμε τη θάλασσα δίπλα μας...
Θα μας λείψεις...
Καλό καλοκαίρι!Σε όλους!

gyristroula2 said...

Οδυσσέα, επίσης καλές διακοπές! Τις χρειάζεσαι κι εσύ, εργάστηκες πολύ και καλά αυτή τη χρονιά, όπως μπορέσαμε να καταλάβουμε από τις αναρτήσεις σου.

gyristroula2 said...

Εύα, μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια,ομότεχνη! Πες μου ησυχάζεις στ' αλήθεια ποτέ; Υπάρχουν διαβάσματα, θεάματα, θεάσεις, που να μην τα συσχετίζεις υποχθόνια με τη δουλειά μας; Ας διακόψουμε τουλάχιστον ένα είδος της!
Τις καλύτερες ευχές μου για ένα όμορφο καλοκαίρι στις ακρογιαλιές της Κύπρου.

sgouro said...

Καλό καλοκαίρι Ανεστασία...

Γιάννης Μιχαηλίδης said...

Υπερβολές, γυριστρούλα...

dimitris said...

Γεια σου ωρε Ανεστασια με τον ψαροκτονο μουστακια, οταν λες το κλεινω, το κλεινεις, οχι απο τις 14 του μηνα το κλεινω και ακομα ανοιχτο το εχεις, το φθινπωρο, οπως εχει αρχισει το ''πραγμα''--ειμαι σιγουρος οτι δεν εχεις παρει μυρωδια τι γινεται στο ''ιστοδρομιο''-- θα μιλας μονο με ''ανωδυνα'' ιστολογια για την κυβερνηση, λοιπον ''βλεπε'', ''φιμωσαν'' το ιστολογιο ΓΡΑΦΕΑΣ ΠΕΖΙΚΟΥ του κυριου Ζησακη, το ιστολογιο ΥΠΕΡΒΑΣΗ του παπα-Ηλια Υφαντη και το ΜΠΑΡΜΠΑ ΝΙΚΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ.

gyristroula2 said...

Σγουρό,καλά να περάσεις, όπου κι αν πας. Το Σεπτέμβρη όμως ραντεβού στις Κρεμμύδες. Ταμένη είσαι...

gyristroula2 said...

οδυσσέα, να τις συνεχίσεις και του χρόνου αυτές τις...υπερβολές.

gyristroula2 said...

Δημητρό, σήμερα ο ψαροκτόνος δικαίωσε τον τίτλο σου.
Δεν το κλείνω όσο έχω σχόλια και όσο υπάρχει...επανάσταση. Δεν θα την αρχίσετε στα μπλογκ χωρίς εμένα,μην ανησυχείς. Τώρα έλα να κάψουμε τους μάηδες στο Γιαλό και μετά θα δούμε για τη...Βαστίλη.

loyk said...

Καλο καλοκαιρι
Γυριστρουλα.....
Ευχομαι τα ΑΛΜΙΡΙΚΙΑ ΠΟΥ ΦΥΤΕΨΑΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΣΑΣ ,να θεριεψουν και να σας κρατησουν υπεροχους ισκιους.
ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.

gyristroula2 said...

Eυχαριστώ πολύ, Λουκά. Καλές διακοπές σε σένα και την οικογένειά σου.

Cyber Sex

  Όταν πρωτομπήκε στο ίντερνετ, εκεί στα μισά της τελευταίας δεκαετίας του προηγούμενου αιώνα, σκέφτηκε ότι είχε μια ωραία ευκαιρία να βελτι...